Jaké doklady potřebuji pro sjednání půjčky?
Potřebovat od Vás budeme pár základních dokladů a dokumentů. Podklady nezbytné pro vytvoření nabídky půjčky se liší dle příjmových kategorií:
1) Zaměstnanec – 2 doklady totožnosti, měsíční výpis z účtu za poslední 3 měsíce s příchozí výplatou (v případě výplaty v hotovosti 3 výplatní pásky a potvrzení o příjmu), telefonní číslo do zaměstnání.
2) Živnostník – 2 doklady totožnosti, měsíční výpis z účtu za poslední 3 měsíce, vystavené faktury za poslední 3 měsíce.
3) Důchodce – 2 doklady totožnosti, doklad o výplatě důchodu za poslední 3 měsíce – měsíční výpis z účtu nebo ústřižky složenek.
Jak ze svého internetového bankovnictví stáhnu výpis z účtu?
Nevíte, kde stáhnout výpis z účtu? Připravili jsme pro Vás jednoduché manuály, jak na to.
Které banky přijímají okamžité platby?
Připravili jsme pro Vás seznam českých bank, které přijímají okamžité platby odeslané v českých korunách. Účastníci (banky) okamžitých plateb musí okamžité platby přijímat, ale službu odesílání okamžitých plateb nemusí svým klientům nabízet.
Chci refinancovat (navýšit) stávající půjčku. Je to možné?
Ano, půjčku je možné navýšit. Pro refinancování nás kontaktujte na telefonním čísle 800 187 187, či se na nás obraťte prostřednictvím emailu [email protected].
Mám doplacenou půjčku. Poskytnete mi novou?
Pokud máte půjčku zcela splacenou, je možné zažádat si o novou. Pro její sjednání nás kontaktujte na telefonním čísle 800 187 187, či se na nás obraťte prostřednictvím emailu [email protected].
Poslal/a jsem splátku se špatným/žádným variabilním symbolem. Co mám dělat?
V tomto případě je nutné zaslat inkasnímu oddělení doklad o úhradě emailem na [email protected]. Na základě dokladu se platba spáruje s Vaší smlouvou.
Chci půjčku předčasně doplatit. Jak mám postupovat?
Informaci ohledně předčasného doplacení sdělte našemu inkasnímu oddělení na telefonním čísle 800 187 187 nebo na emailu [email protected], případně ji zašlete poštou. Dojde k systémovému nastavení a Vašemu předčasnému doplacení již nic nebude bránit.
Předčasné splacení je samozřejmě zcela bez poplatků.
Nevím platební údaje pro zaplacení splátky. Kde je zjistím?
Kontaktujte nás telefonicky na čísle 800 187 187 nebo emailem na [email protected]. Údaje Vám rádi zašleme SMS zprávou či emailem.
Došlo u mě ke změně osobních údajů. Komu ji mohu nahlásit?
Každou změnu, která u Vás proběhne (změna příjmení, telefonního čísla, emailu, zaměstnavatele, adresy), je potřeba nám nahlásit. Informaci stačí zaslat emailem na [email protected] nebo nám ji sdělit telefonicky na 800 187 187.
Nemohu doložit své příjmy. Mohu získat půjčku?
V tomto případě bohužel půjčky neposkytujeme, jelikož doložení příjmu a ověření schopnosti splácet je ze zákona nezbytnou součástí procesu poskytnutí úvěru.
Mohu získat půjčku, když jsem v insolvenci/exekuci?
Pokud je na Vás uvalena exekuce, či jste spadli do insolvenčního řízení, půjčku Vám bohužel neposkytneme.
Jaké musím splňovat podmínky pro získání půjčky?
Mezi základní podmínky pro získání úvěru patří prokazatelný měsíční příjem minimálně 10 000 Kč, nejste ve zkušební/výpovědní době nebo podnikáte déle než 6 měsíců a nejste v exekuci nebo insolvenci.
Mohu požádat o odklad splátek i po skončení splátkového moratoria?
Ano, pokud jste stále zasaženi krizí spojenou s pandemií Covid 19, o odklad nebo snížení splátek lze požádat i po 1. 10. 2020. Ale již pouze standardní cestou podle zákona o spotřebitelském úvěru, tedy s posuzováním schopnosti splácet. Kontaktujte telefonicky naše inkasní oddělení na tel. čísle 221 460 430 nebo pošlete e-mail na [email protected], kde s Vámi vše projdeme a pokusíme se najít řešení.